Кошик

Наші контакти

02160, м.Київ, вул.Березнева, 10
Час роботи: 09:00 - 18:00 Пн-Пт
Send us your number and we will call you back:

Гарантія та сервіс

СЕРВІС З ВИЇЗДОМ НА ОБ'ЄКТ

Ви можете замовити сервісне обслуговування, діагностику купленого у нас (чи іншого) устаткування, а також електроаудіт Вашого об'єкту з виїздом нашого фахівця. Послуга платна – вартість розраховується індивідуально, виходячи з місця розташування Вашого об'єкту і необхідного обсягу робіт.

{: Form_warranty:}

ГАРАНТІЯ

Все обладнання поставки нашої компанії сертифіковано для продажу на території України, а також має всі необхідні висновки. Гарантійний термін залежить від конкретного типу або моделі придбаного Вами обладнання та в обов'язковому порядку вказується у відповідному гарантійному 


талоні, в якому вказана дата придбання виробу, його найменування і серійний номер, а також термін гарантії. Гарантійний талон в обов'язковому порядку повинен містити печатку і підпис Продавця. Будь ласка, зберігайте цей документ протягом усього терміну дії гарантійного обслуговування.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Клієнт має право обміняти придбаний у нас товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, технічними параметрами, або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Клієнт має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів з моменту покупки, не рахуючи дня покупки. Для товарів, відправлених кур'єрською службою в регіони України, термін повернення становить 21 календарний день.

Обмін товару належної якості провадиться виключно за умови, якщо він:

  • не знаходилася в користуванні;
  • збережено його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережена і не пошкоджена його заводська упаковка;
  • збережений гарантійний талон, виданий покупцеві разом з проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Клієнт має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж .

Продавець залишає за собою право провести перевірку товару, що повертається на наявність прихованих недоліків, пошкоджень і дефектів у своєму сервісному центрі, і приймати рішення щодо обміну або повернення товару на підставі висновків сервісного центру.

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • Товар в повній комплектації і неушкодженою упаковці;
  • Документ, що підтверджує покупку;
  • Гарантійний талон;

РЕМОНТ ПО ГАРАНТІЇ І ГАРАНТІЙНА ЗАМІНА

1. Під час гарантійного терміну Покупець, в разі виявлення недоліків (відхилення від параметрів і характеристик, зазначених в інструкції з експлуатації), має право на безкоштовний ремонт товару або заміну його на новий / аналогічний (в разі відсутності можливості провести гарантійний ремонт). Гарантійний термін починається з дати придбання товару кінцевим Покупцем.

2. У разі, якщо протягом гарантійного терміну в товарі виявлено недолік, Ви можете звернутися в сервісний центр компанії «Пульсар Лімітед».

3. Для пред'явлення вимоги про усунення недоліків товару Вам необхідно надати:

  • Заповнену гарантійну форму (стосується лише акумуляторів), яку Ви можете завантажити ось тут. Заповнену гарантійну форму скидати на електронну адресу [email protected];
  • Товар з недоліком;
  • Повний комплект упаковки товару;
  • Повний комплект супровідного-технічної документації;
  • Гарантійний талон, (правильно і розбірливо заповнений, з печаткою і підписом продавця, датою продажу, ПІБ і підписом споживача.)
  • Документ, що підтверджує факт придбання товару.

У разі недотримання вищевказаних умов Вам може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні або заміні товару.

Термін гарантійного ремонту може становити до 28 календарних днів, а в разі необхідності твори заміни товару на новий - термін заміни може становити до 90 календарних днів, якщо інше не зазначено в договорі на поставку, або в конкретному гарантійному талоні.

4. Гарантійні зобов'язання можуть не поширюються на певні допоміжні пристрої і аксесуари до товару, що вказується в конкретному гарантійному талоні/керівництві користувача.

5. Гарантійне обслуговування не надається в наступних випадках:

  • Якщо виріб має сліди некваліфікованого, стороннього втручання і/або несанкціонованого ремонту;
  • Якщо виріб використовувався неправильно, не за призначенням або з порушенням правил та інструкцій, викладених в супровідній експлуатаційної документації (включаючи пам'ятки!);
  • У разі якщо серійний номер товару був знищений (пошкоджений, затертий) або він став нерозбірливим, а також на виробі відсутні пломби, наклейки, стікери та інші маркування, передбачені виробником.
  • Порушення правил і умов транспортування і експлуатації виробу, викладених в інструкції до виробу;
  • Якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми вироби або програмного забезпечення;
  • Якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними або необережними діями користувача або третіх осіб;
  • Якщо виявлені сліди попадання всередину виробу сторонніх предметів, речовин, пилу, рідин, комах, впливу неприпустимих температур, хімічних та інших речовин, затоплення, вібрації, короткого замикання, що не відповідає вентиляції, аномальні параметрів електроживлення мережі, використання неправильного електроживлення або вхідної напруги, опромінення, електростатичних розрядів, (включаючи блискавку), а також інших видів зовнішнього впливу, несумісних з нормальним функціонуванням вироби;
  • Нормального зносу товару, обумовленого його інтенсивної експлуатацією.
  • Використанням не передбачених виробником витратних матеріалів та аксесуарів, запасних частин, елементів живлення, комплектуючих.

  6. Обмеження гарантії

  Продавець не несе відповідальності за можливий матеріальний, моральний або інший збиток, понесений власником товару та / або третіми особами при використанні, зберіганні та транспортуванні товару, крім випадків, коли конкретний виріб, або система були змонтовані і введені в експлуатацію на об'єкті замовника сервісними фахівцями Продавця .

  Ні за яких умов Продавець не несе відповідальності за будь-якої особливий, випадковий, прямий або побічний збиток або збитки, включаючи, але не обмежуючись перерахованим: втрата або неможливість використання інформації або даних; витрати, пов'язані з відновленням інформації або даних; збитки, викликані перервами в комерційній, виробничої або іншої діяльності, що виникають у зв'язку з використанням або неможливістю використання товару. Продавець не гарантує абсолютної сумісності вироби з апаратно-програмним комплексом покупця і не несе відповідальності за належну працездатність і безпеку підключеного до виробу обладнання.

СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР КОМПАНІЇ «ПУЛЬСАР ЛІМІТЕД»

Сервісний центр компанії «Пульсар Лімітед» знаходиться за адресою:

Україна, м.Київ, вул.Березнева, 10, оф.107

Режим роботи: Пн-Пт, з 10:00 до 18:00

Контакти сервісного центру:

Тел .: +38 (044) 296-30-30

Моб .: +38 (095) 149-10-03

E-mail: [email protected] , [email protected] 

Skype: Pulsar Service (live: a385a45bf9c1c57b)

Вгору